اطلاعات صفحه ی کلوب بهرام
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ طرفداران بهرام و رپ فارسي خوش امديد.بغد از بازديد و دانلود نظردادن يادتون نره.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اعتبار رپ فارس و آدرس etebare-rape-fars.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 9203
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 9203
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
اعتبار رپ فارس
تقدیم به بهرام و رهمه ی طرفداراش/به لشگر بهرام بپیوندید




 

اطلاعات پروفایل صفحه ی کلوب من

   
درباره من
سلام من میلاد هستم با نام هنری بهرام .
از سال 1383 وارد دنیای پر مفهوم موسیقی رپ شدم .
اینجا رو هم میشه گفت فن پیج هم میشه گفت صفحه ی خودم .
دیگه براتون بگم .
یه آدم معمولی هستم مثل بقیه .
دو تا دست و دو تا پا
امیدوارم اینجا رو درست انتخاب کرده باشم
وضعیت
مجرد متولد 05/اردیبهشت/1366
جنسيت
مرد
محل سکونت
Iran ، یزد ، جدیدا اومدیم یزد اما قبلا تهران ، رسالت
سيگار
نميکشم
علت عضويت
تماس با آشنايان و دوستان
زندگي با
با والدين
تحصيلات
ديپلم دبيرستان
شغل
رپ ، سوپر مارکت
اطلاعات اضافي
اطلاعات اضافی ندارم !!!
دین
اسلام
گرايش سياسي
هيچکدام !
قد
180-185
وزن
75-80
اخلاق و برخورد
شوخ ، جدي ، دوستانه ، شلوغ ، تيزهوش
مد و ظاهر
متغيير ، جين ، راحت ، معمولي
صفحه وب
http://www.bahram-music.blogfa.com

اطلاعات علایق

علایق
اسطوره هایی مثل توپاک شاکور و امینم و سروش هیچ کس
مخصوصا سروش هیچ کس که خیلی بهش مدیونم
ورزش
شنا ، اسب سواری ، بدن سازی
فعاليتها
رپ و هیپ هاپ (البته فارسی)
کتاب
امنیت موسیقی ، حاضران نمی میرند ، در امتداد هنر
موسيقي
رپ فارسی ، هیپ هاپ فارسی
برنامه تلويزيون
من و تو - تی وی پرشیا - پی ام سی - شبکه ی مستند
فيلمها
رزیدنت اویل ، کلبه ی وحشت ، پیچ اشتباه ، تپه های چشم دار ، جیغ و ...
کلا فیلم ترسناک دیگه
غذا
قیمه - قرمه سبزی - ماکارانی - اسنک - انواع ته دیگ !!!

اطلاعات ارتباط

ايميل 1
bahram.hiphop [at] yahoo [dot] com
پیام رسان یاهو
bahram.hiphop
تلفن 1
من نوکر و خاک زیر پای همتونم
تلفن 2
شما ها عشق منید
آدرس
کجا ؟
خونه ؟
استودیو ؟
محل کار ؟
محل تفریح ؟
کجا ؟

اطلاعات حرفه

دانشگاه
خیابان های تهران
دبيرستان
دبیرستان شهید بهشتی و هنرستان مهر پویا
رشته
کامپیوتر (نرم افزار)
سال فارغ التحصيلي
اوووووووووووو یادم نمیاد !!!
نام محل کار
سوپر مارکت سروش
عنوان شغلي
سوپر مارکت دار
در مورد کار من
از 4 بعد از ظهر تا 11 شب توی سوپر مارکتم .
بقیه ساعات شاگرد می زارم توی مغازه .
بعدش هم توی استودیو کمک به بقیه .
و در آخر اگر فرصت بود خواب !!!
ايميل کاري
bahram.hiphop [at] yahoo [dot] com
وب سايت کاري
http://www.bahram-music.blogfa.com
شماره تلفن کار
!!! ای بابا
مهارتها
هر چی فکر کنی
علايق کاري
ارتباط با کسانی که هم فازم هستند (چه پشت کامپیوتر چه توی دنیای واقعی)

اطلاعات شخصی

من در يک جمله !
سکوت سرشار از سخنان نا گفته است از حرکات نا کرده ، اعتراف به عشق های نهان و شگفتی های بر زبان نیامده .
مهمترين چيزها
تنها چیزی که برای من مهمه خداست . و خودم هم چیز مهمی نیستم
رنگ مو
مشکي
رنگ چشم
قهوه اي
وضعيت بدني
معمولي
وضعيت ظاهري
متوسط
مشخصه اصلي
مهربان ، قدرت ، باهوش ، لبخند دائمي ، گپ زن ، پر سرو صدا ، پر هيجان
فرد مورد نظر آشنایی
بی خیال بابا گرفتی ما رو !!!
فرد ايده آل زندگي
نه مثل اینکه واقعا گرفتی ما رو !!!
موارد غیر قابل تحمل
1- بسیجی
2- شیش و هشت خالتوری
3- دولت مردان
4- ریا کردن
5- اعتماد به نفس بی مورد و کلاس گذاشتن
مهارتهاي شخصي
هر چی که فکر کنی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:بهرام, :: 17:40 ::  نويسنده : مبین